nattblogg

Sitter och lyssnar på Thåström just nu. Lite annorlunda från min vanliga musiksmak, men jag är uppväxt med Thåström och Ebba Grön o allt det där. Jag var faktiskt på hans konsert när jag gick i sjuan tror jag, eller om det var sexan? Haha strunt samma.. Jag tycker faktiskt att hans musik (som soloartist alltså) påminner en del om Lars Winnerbäck. Lite samma stil i texterna och så.
Iaf imorgon är det match! Hammarby-Ängelholm FF. pch som tur är så tvsänds matchen. Hatar när det är direktrapportering, som det var på cupkvarten mot Brommapojkarna. Jag höll faktiskt på att dö av nervositet när det var straffar. Men såklart så vann vi, så nu väntar semifinalen som är den 28 oktober mot Kalmar FF.

Jaja, tänkte lägga upp en låt som jag upptäckte idag med Akon feat. Keri Hilson. Den var tydligen årets VM-låt, om jag har fattat rätt. Eller ja den och Waving Flags. Jag har lyssnat på Akon sen han kom ut o då gick jag i 6:an. Har faktiskt alla hans skivor haha inte för att jag riktigt vet varför, för så bra är han inte men ja.

Hursom här är låten. Akon feat. Keri Hilson- Oh Africa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida