ny jacka

Hejsan allihopa haha!
Idag har jag inte gjort så mycket, åkte med la familia ner på stan och åt typ. Sen åkte min bror till pappa. Jag följde inte med denna gången, för han skulle jobba med pappa och det låter inte så lockande haha. Så nu är det bara jag, mamma o lillebror hemma. Ganska skönt, även fast man inte märker av Marcus när han är hemma haha!
Sen när vi hade ätit så gick vi hem och jag beställde en ny jacka och halsduk från H&M. Jackan gick bara på 299 kr så den fick jag av mamma. Antar att jag får den för att den var väldigt billig, brukar annars bara hitta jackor som går på minst 3 lax heheh. Dock måste jag vänta till v.36 innan jag får sakerna. Men det gör inte så mycket, det är ju trots allt en höstjacka och en halsduk och det är faktiskt fortfarande sommar, även fast det regnar konstant hmm..

Jackan 299kr


Halsduk 59:50kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida