Ny mobil

Nu ska jag snart dra till bussen och åka hem till Fanny och börja fixa mig inför kvällen. Vi vet ännu inte vart vi ska så det återstår att se. Troligtvis ska vi till någon fest på Skälby eller Bjurhovda. Vilket som blir bra för mig haha! Slänger även upp ett inlägg efter det här med några bra partylåtar så man kommer i rätt stämning inför kvällen.
Kommer nog inte uppdatera mer idag, möjligtvis att det kommer upp en outfit senare.

Förresten jag fick en ny mobil idag, snygg va?!

Haha inte min nya mobil egentligen, min egna har gått sönder så kan bara lyssna på musik typ. Så jag får låna min brors gamla. Jaja bättre än inget liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida