nyss hemkommen

hej!
kom hem för ungefär en halvtimme sen. är typ hur trött som helst, skulle kunna somna på direkt om jag bara lade mig ner haha. men dagen var kul! vi kom upp till sthlm vid tio och åkte då ut till naturhistoriska för att Leon skulle få ut nåt utav dagen. efter ett tag åkte vi tillbaks in till stan och åt på taco bar. sen gick vi runt lite på stureplan och kollade lite, men hittade inget jag ville ha så vi gick till NK istället och där hittade jag en knallgul adidaströja som jag köpte. älskar den haha!
köpte även en tröja från cheap monday inne på åhlens. allting gick på under 500-lappen så det var riktigt bra. slänger upp bilder på det jag köpte senare, ska bara orka ta bild på det först hehe.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida