Sallad och fönstershopping

Hej! Vaknade för ungefär tre timmar sen av att min mormor o morfar kom hit och hälsade på. Med sig hade dom en daimtårta, så det blev det till frukost haha. Sitter just nu och äter sallad och kollar på Nelly.com's rea. Har hittat en jättefin tröja från Acne för 649 kr, så ska försöka snylta till mig lite pengar av pappa. Jag behöver ju trots alla nya kläder nu inför hösten. Dock är det en killtröja så jag är lite osäker på storleken, men det spelar egentligen ingen roll. Den är ju snygg liksom haha! Här får ni en liten bild på den:

Santa Grey Melange SEK 649, Acne - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida