sorry

Förlåt för dålig uppdatering igår men jag orkade inte blogga efter stan. Orkade inte heller ta bild på dagens outfit för jag hann inte göra det innan jag åkte och när jag kom hem var jag dygnsur verkligen. Men det var kul på stan i alla fall, även fast det var helt dött.
Köpte inget heller förutom mat, kände inte för att slösa massa pengar på saker som jag egentligen inte vill ha. Fast när jag kom hem så köpte jag en tröja från Filippa K haha. Men jag har kollat på den ett tag. Skulle ju egentligen ha köpt tröjan från Acne men den andra var snyggare, så jag får den på måndag tror jag.
Förresten igår hade Bajen match mot GIF Sundsvall. Matchen slutade 2-2, Sundsvall kvitterade i slutminuterna. Men en poäng är bättre än noll iaf. Nya tag på söndag då det är match mot Trollhättan om jag inte missminner mig. Och den matchen vinner vi, tro mig.

såhär snygg är man just nu, helt ofixad med gårdagens smink kvar haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida