TGIF!

Fan va skönt med fredag, inte för att vardagarna är speciellt jobbiga just nu men ändå. På fredagar är jag jämt helt taggad inför kvällen. Ikväll blir det troligtvis fest, eller det blir nog fest i dagarna två! Hoppas på det i alla fall. Just nu sitter jag bara hemma och väntar på mat och att Fanny ska smsa och säga att hon har hittat fest hahah. Alltså jag hoppas verkligen att det blir bra ikväll, har inte festat på två veckor så är rejält sugen på det.
Förresten så tänkte jag visa er tröjan jag köpte, men den är slutsåld på nelly.com så får visa den när den kommer istället.

Det blir nog ingen dagens outfit idag heller men om jag hinner så slänger jag upp en kvällens outfit lite senare idag. Möjligtvis att det blir en facelook också. Vi får se helt enkelt.

Kram


HAHA jag ser skallig ut ju:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida