trött...

Hejhej!

Sitter o kollar på Desperate Housewives just nu och försöker bli pigg. Vaknade för nån timme sen och har sedan dess bara ätit frukost och kollat på tv. Vet inte vad som händer idag, funderar på att dra och sola solarium. Men får se om jag orkar, sov nämligen jättedåligt inatt. Men det är bra för då kanske jag somnar tidigt idag (vilket jag måste för ska upp typ halv åtta imorn *suck*).
Varför jag ska upp så tidigt berättar jag i ett annat inlägg, nu ska jag nämligen in och duscha!

Kram

Typ ett år gammal bild, då jag fortfarande var brunett. Saknar det där långa  håret ganska rejält :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida