22.15

Hej igen!
Sitter just nu och kollar på Kungarna av Tylösand! Älskar verkligen det programmet;) Men när det är slut så ska jag sova. Hann inte plugga idag så ska göra det imorgon innan skolan. Börjar tolv imorgon, skönt att slippa stressa. Dock mindre skönt att jag inte får sovmorgon eftersom jag måste plugga:( Men det är ju mitt egna fel så haha.
Kommer nog hinna blogga innan skolan, så kika in här imorgon bitti om ni har tid:)

Godnatt

HAHA en gammal fjortisbild (från 9:an pinsamt nog, fast jag var faktiskt 14 där så;))

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vag tycker du om sveriges Största bloggerska?

Jo här snackar vi såklart om kissie!

Jag håller på med en grej på min blogg och jag vill se hur många dissar vi kan få in till kissie, så om du tycker samma som många andra så klicka in på min blogg och dissa Kissie !

Kram på dig


URL: http://xxforgivexx.blogg.se/ @ 2010-10-20 @ 22:37:03
Postat av: sandra

läs & kommentera gärna bloggen :)

www.ssandramikhail.blogg.se


URL: http://ssandramikhail.blogg.se/ @ 2010-10-20 @ 23:22:27

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida