I have trust everything in my life

Hej.........................
Känner mig helt D.Ö.D och ofräsch! Inte nice alls.. Ska i alla fall snart in och duscha sen börja tagga till inför dagens match. Hammarby-Örgryte 16.00 dock tvsänds den inte så får väl sitta med direktrapporteringen igen. Hatar den mer än livet självt;) Nej men aaaaaaaaah.
Mitt liv är ett helvete, har fult hår, fula kompisars kompisar, inga pengar och är godissugen:(
INTE KUL!
Drar väl in och duschar nu får se om jag bloggar mer idag.
Hörs!


Fugly bild men vem cares liksom?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej ville bara säga att jag har kört igång dagens blogg nu, så var gärna med :)

Ha en bra dag kram på dig :)


URL: http://xxforgivexx.blogg.se/ @ 2010-10-23 @ 14:58:16
Postat av: Matilda

Hejsan!

Fin blogg.

Jag säljer en digitalkamera Olympus fe-46. Den är lika bra som en systemkamera. Har 12 megapixel och 5x Zoom. Har även olika efekter. Det är en väldigt bra kamera. Man får batterier, laddare och allt på köpet.

KRAM



( gå till andra inlägget och klicka på kameran så kommer ni dit.)


URL: http://matildasjostrom.devote.se @ 2010-10-23 @ 16:05:44
Postat av: Anonym

Köp dina julklappar på http://b-love.se

@ 2010-10-23 @ 20:08:36

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida