Fick sluta tidigt idag:D

Hejhej:)
Har vart hemma i ungefär en halvtimme. Vi fick sluta halv tolv idag:D Så efter skolan gick jag och solade, sen drog jag hem. Ska snart fixa mina naglar sen kolla på en film som är till svenskan. Har inga läxor tills imorgon så ikväll ska jag bara ta det lugnt, skööönt;)
Ska dessutom försöka uppdatera bra idag. Ska försöka göra 4-5 inlägg om dan, fast vissa dagar kommar jag nog inte hinna med det. Men ska verkligen försöka.
Dock är det ganska tråkigt att jag har många läsare, men knappt några kommentarer. Det är ju faktiskt roligare att blogga om man får någon respons på det liksom. Så kommentera mera;)
Nu ska jag duscha sen fixa lite saker. Hörs senare:D

Kram

Kommentarer
Postat av: JULIA (:

titta in min blogg eller ni som följer denna och komenterar mina inlägg, så gå in på:

http://juliaemmajohanssons.blogg.se


URL: http://ypsilon.blogg.se/ @ 2010-09-01 @ 15:58:52

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida