Sleeping beauty

Hej:) Uppdateringen har varit sämst, jag vet men har inte orkat bry mig idag. Skrev ju förresten att uppdateringen skulle bli lite sådär idag så. Iaf ska snart sova, ska till skolan imorgon. Har typ skoljogg ni vet? Jävligt tråkigt, men det är bättre än lektioner iaf. Det enda jobbiga är att vi har coopertest innan. Man ba hallå?!;) Haha skojja, men alltså kommer nog vara halvt död imorgon när jag kommer hem. Men det är nice:D

Fick förresten silverschampo av mamma idag! Behövdes verkligen. Satt typ och dagdrömde om det idag heheh;) Söt chey f94, sitter och drömmer om schampo. Aja hoppas att det händer något med mitt hår när jag använder det. För av någon anledning så fäster inte blekning. Blir ingen skillnad. Helknas verkligen :O Haha jag skriver skitfult just nu men ah ni får ha det så bra. Hörs imorgon, med bättre uppdatering:D

Godnatt


Orkar inte ta nya bilder eftersom jag är sjuk, så det får bli en gammal;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida