Jag ger dig mina tårar men är stark när du är svag


Kass bildkvalité min mobil har:( Iaf hej igen! Kom hem från utvecklingssamtalet för en timme sen eller så. Kollar just nu på parlamentet, David Batra som dvärg haha♥ Jaja samtalet gick faktiskt bra. Fan vilken chock jag fick, brukar alltid gå skitdåligt på utvecklingssamtal. Men inte den här gången, duktig flicka;) Ikväll ska jag leka pluggis tänkte jag. Kommer ju få asmycket plugg eftersom det är snart nationella så tänkte plugga undan det mesta. Får se hur det går. Är ju inte direkt bra på det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida