15 augusti 2011

Tjabba bloggen!;) Vet att jag är dålig på att uppdatera men kommer nog aldrig ändra mig. Så skitsamma! Ska snart sova för imorgon ska jag upp tidigt. Ska åka in till stan och tjilla intensivt med min allra käraste vän matte. Saknat honom faktiskt. Är ju så himla roligt att va med honom haha, fuling:) Men ah.... Har inte träffat han så mycket i sommar, inte bra. Han har ju ändå funnits i mitt liv sedan jag gick i ettan typ. Så vi firar väl typ tio år som vänner i år!:D Congrats!! Fast oftast är vi ovänner hehehe;) Dessutom är det sista gången jag ser honom på ett år typ imorn. Eller jag hoppas på det iaf!
Sen efter att jag vart med honom drar jag hem och firar min broder som fyller år. Och ah det var väl det.
Tjao!:)

Ps. Går inte att ladda upp bilder av någon anledning. Hade tänkt ladda upp en asfin bild på mig och matte men aja.:(ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida