OP

Goddagens mina kära!
Förstår inte varför jag är vaken nu men det har väl
med fysik och sånt att göra och det intresserar mig ytterst lite såatteh...
Igår var det som la sagt Stockholm som gällde.
Jag blev några tusenlappar fattigare men pengar är till för att slösas.
Och musik ska byggas utav glädje!
Dessutom så kommer ju studiebidraget på fredag, hallelujah!!!!!!!!
Vad som händer idag är ännu ett mysterium,
men lite ricin och sjunde himlen blir det nog:D

17-årig tjej som leker att hennes minihår är långt:(
Patetiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida