Quaestionum stultarum bona responsa non sunt

En vecka kvar i skolan innan jullov, man tackar och bockar!
Har vart ofrivilligt ledig i två dagar men det är sånt som händer.
Igår försov jag mig lite grann så min käre mor sjukanmälde mig istället.
Ingen ogiltig frånvaro här inte....
Lallade runt på stan igår och tiggde till mig saker.
Besökte även konstapeln Hasse angående en
misshandel jag knappt minns ett skvatt om men sicket äventyr.
Eftersom mina lärare inte gärna har lektioner med min klass så är jag ledig idag med!
Dock har jag lektion i detta nu, men det är sånt som händer:)
Och på tal om ingenting så drömde jag om en hemsk person, nästan så jag blir äcklad av mitt undermedvetna.
Varför liksom?

zöt chey med infekterat ögonbryn, långt hår och omedveten om fula människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida