Äntligen sommarlov!

Äntligen har jag gått ut tvåan! Dock känns det inte som sommarlov än men men.. Dessutom var jag så jävla sur igår för att jag inte fick ta studenten haha. Aja 365 dagar kvar bara:) Eftersom jag slutade skolan igår så blev kvällen fuckad haha! Älskar spontanfester♥ Dock var morgon inte så kul men äh sånt får man ta;) Jag och Fanny drog iaf in till stan direkt när vi vaknade och jag kom hem för två timmar sen. Det är därför jag inte har bloggat! Kollade nyss på Stockholm boogie och nu gör jag absolut ingenting. Älskar't!!:D Imorn blir det troligtvis tältning med mina tjejer!:) Får se, carpe diem helt enkelt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida