För alla gånger som vi dansat, och sjungit med fast ingen kan

Godmorgon alla glada! Älskar att ha sommarlov:D Har ni också det? Några av mina kompisar slutar på torsdag, faan vad segt. Aja ska snart ner till löga och bada med Fanny! Måste ju ta årets första dopp nån gång. Jag vet att jag är lite seg;) Vet inte hur länge jag blir kvar där men troligtvis länge. Måste bli brun också:) Hatar att det ska ta så lång tid att bli brun i den vanliga solen. Och ja jag har säkert asdåliga pigment haha;)



Hahha just nu skitfint hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida