Torsdag

Vaknade upp hemma hos Fanny i torsdags, höll på att dö. Så jävla varmt i rummet! Drack typ fem liter vatten och kollade på Sällskapsresan haha. Stig-helmer♥ Åkte hem runt två kanske och fixade mig innan jag drog till råby igen. Sen åkte jag, Jessica och Linda till Robin som hade inflyttningsfest. Ganska konstigt folk där men det var väl nice! Fick skjuts hem av Fannys pappa typ astidigt. Men jag och Jessica var väl inte så stabila;) När vi kom till råby drog Jessica hem och Alexandra drog till Fanny. Fast jag och Fanny tjillade på Råby ett tag. Träffade på Danyel och Rebecka(?), skämde nog ut oss rätt rejält haha:) Drog in till Fanny vid fyra kanske, sov inte ett dugg. Apor med eksem=dåligt. Iaf så smsade Erik på morgonen så drog hem och sov hos han vid tio på morgonen kanske haha! Och vad som hände där skriver jag inte här heheh;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida