Duktig chey

Hej igen! Ligger just nu i sängen och bloggar, myyyyz. Ska snart sova för börjar ganska tidigt imorn. Som tur är har jag bara en lektion så slutar tolv:D Mycket nice tycker jag! Efter skolan drar jag in till stan med mami, ska kolla upp min piercing och lite sånt. Sen drar jag hem och bara chillar. Kanske festar kanske inte. Vet inte än och bryr mig inte så mycket heller. Tar det som det kommer typ:)
Btw idag har jag faktiskt pluggat precis som jag sa!*stolt* Haha det är inte ofta jag pluggar så är ju rätt så nöjd med mig själv;) Men nu ska jag dega lite innan jag somnar så god natt!

Helt jäla döööd asså...

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)


URL: http://angelijnas.blogg.se/ @ 2011-03-25 @ 07:02:44

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida