Galen dag!

Hej:) Idag är jag gladare så det blir mycket uppdatering idag! Kom hem från skolan för en halvtimme sen ungefär. Skulle gå från skolan ut till landet typ på idrotten. Det var säkert en mil eller mer dit haha höll ju på att dö. Och det var lera överallt så mina ljusblåa byxor är snarare bruna nu:( *snyft*
Idag ska jag pluggapluggaplugga!!! Känner att jag måste bli bättre i skolan alltså. Vill ju komma in på ett bra universitet sen. Ska nog begrava mig i plugg hela helgen också, känner inte för att festa. Haha konstig chey;) Kommer dock festa ändå tror jag haha!:)

Såhär ser mina byxor ut just nu, ganska fina med prickar och allt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida