Sjukling typ

Hejsan bloggen;) Kom nyss hem från sjukhuset, skiiiitkul att va där verkligen!Hade tid 20 över 1 och är hemma nu liksom. Men ah thats life typ. Fick iaf medicin för 600 kr typ hahaha värt det är. Usch hatar livet just nu och hatar att va sjuk:) Tur att det är fredag för ikväll blire fest eller hoppas på det iaf:) Va ska ni göra ikväll?
Nu ska jag snart iväg till ica och köpa mat sen drar jag till Fanny och fixar mig, sen vet jag inte riktigt. Men nice måste det bli iaf!

Hahha så här ledsen blir man av att ta blodprov och att köpa medicin för 600 spänn haha:(

Kommentarer
Postat av: thidah

fin blogg :d


URL: http://thidahbunyang.blogg.se/ @ 2011-03-18 @ 16:26:29

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida