Skat jeg elsker dig

Hejsan! Har inte hunnit blogga på två dagar, har vart överallt och ingenstans typ;) I tisdags drog jag till råby på kvällen för att träffa Jakob:) Sen drog vi hem till Linda där Jessica och Fanny också var! Kollade Big Brother och bara snackade ett tag, alltid trevligt hehu. Sen skulle Linda till Empo så jag, Fanny och Jessica följde med henne en bit sen hem till Fanny och kollade sällskapsresan hahaha fint liv. Men vafan Stig Helmer är skön;)
Jakke kom efter ett tag, sen somnade vi alla i Fannys lilla säng, hemskt!
Och igår var jag bara hemma och tog det lugnt. Kollade film och så:)

Idag då? Drog ner på stan vid tre typ och träffade Fanny. Gick och åt på spicy sen solade vi. Så jävla skönt! Blev inte så brun tror men skitsamma, har bus hemma så. Träffade Ksenija och Aleksis också. Precis innan jag drog hem gick jag in på ica och köpte glass. Lite tjock kanske men det är gött ändå!;)


Kommentarer
Postat av: F

söt blogg, följa varan via bloglovin


URL: http://fridon.blogg.se/ @ 2011-03-04 @ 08:19:51
Postat av: Em

Snygg blogg :D Allt bra? kram!


URL: http://emlovethailand.blogg.se/ @ 2011-03-04 @ 10:20:43

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida