Söndag

Hej bloggen, orkade aldrig skriva något igår. Sov bara en halvtimme så var som en zombie hela dagen typ haha. Fredagen var chill, som sagt. Åkte hem till Sonik där Jakob var. Sen kom Fanny, Linda, Madde och Jessica så vi drog till Bjurhovda ett tag. Vid två drog vi därifrån, btw det var skitttråkigt där haha;)
Iaf träffade på lite folk på stan och på bussen. Sen kom Jakob och Sonny till Jessica vid tre. Sen blev det kaos för mig men ah;) Kul det med haha!

Idag måste jag verkligen plugga!:( Har ett prov/förhör imorgon och sen ska jag ha gjort en essä tills imorgon också. Haha liksom vad är en essä?! Aja ska snart äta lite, sen blire att plugga hela eftermiddagen, kvällen och natten. Tack och lov så slutar jag halv ett.
Bless halva studiedagar♥


Kommentarer
Postat av: Suzana

Är du blond eller brunhårig haha?, förlåt är lite förvirrad, men du är jättefin i båda två :)


URL: http://www.nattstad.se/sosokii @ 2011-03-13 @ 18:26:30

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida