26 maj

Förlåt för att jag inte bloggade igår men min dator fuckade upp sig:S Det blir iaf bättre uppdatering idag! Är nämligen hemma från skolan. Har bara en lektion i typ en kvart så känns inte så värt att gå, så mamma sjukanmälde mig. Hihi snällt:) Annars då? Sitter just nu och väntar på att mitt ägg ska koka klart. Tänkte göra världens brakfrukost haha g33k men äh;) Älskar frukost faktiskt. Hinner dock inte alltid äta det innan skolan och så. På tal om skolan så är det ca 8 dagar kvar tills jag slutar:D Fuck vad nice! Längtar verkligen grymt mycket. Dock har jag tuuusen saker att göra innan skolan slutar, så jag ska plugga ihjäl mig idag hade jag tänkt. Duktigt va?:) Vid halv tre ska jag iväg till bup, suuuuck. Har inte vart där på två veckor så har väl lite att ta igen. Men det är ganska jobbigt. Aja sen ska jag se ifall Fanny vill göra mig en tjänst;), fast hon är sjukling. Och ah, det är väl min dag:)
Vad ska ni hitta på idag?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida