Äventyrsdags!

Hejhej igen! Jefla mycket bloggning idag alltså. Iaf så ska jag snart till bussen men tänkte uppdatera er först. Jag är så snäll:) Som jag skrev förut så är mitt liv upp och ner totalt och det kommer nog vara så ett tag. Fuck vad jag hatar det! Asså det är för mycket nu. Massa nationella och andra skolarbeten som måste in. Massa stress över sånt och sen poiken och vad ska jag göra i helgen. Hahaha inte ett jättestort problem men ändå;) Måste ju hitta på nåt. Stannar jag hemma blir jag galen!!! Aja nu måste jag dra eller typ iaf!
Ha det så bra, hörs ikväll:)

Facelook for tonight! Outfiten kommer upp lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida