Visst är det så

Godmorgon, godmorgon hör fåglarna sjunga glatt!:)
Dock finns det ingen fågel i närheten men shit the same känner jag dåra. Ska snart iväg till skolan för ännu en härlig skoldag, yay!!:D Slutar 16.20 idag, mindre yay:(
Efter skolan blir det ikea med modern. Måste tydligen fixa mitt rum för mamma godkänner inte att min soffa är en garderob. Man ba varför inte? Originellt juuu:O
Aja så kommer hem way sent idag, tur som f*n att man är ledig imorn!
Älskar att Håkan är så lättmanipulerad.
Nu blir det att fixa håret och sminka mig.
Who would want to be a ghost liksom?!
PussN





Zöööt va?!:)

Kommentarer
Postat av: Bad Mama Jama

Hej hej! Vilken snygg header du har! Ville bara titta in och berätta att jag har en tävling i min blogg där man kan vinna ett handgjort armband och halsband. Ha det bäst!


URL: http://www.bamaja.blogspot.com/ @ 2011-10-06 @ 10:37:12
Postat av: VERA

Det var en hel del böcker där!


URL: http://veraapuss.com @ 2011-10-07 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida