Att börja plugga matte c (eller matte 3b, som alla insatta kallar det) kan vara
ett av dom sämre besluten jag har tagit i hela mitt liv.
Visserligen behöver en ekonomjävel matte c i bagaget.
Men int fan är det kul int.
Jag har ju en plan b som innehåller noll matte.
Men vill jag plugga juridik i nio terminer för att sedan inte vara helt färdigutbildad?
Och nej, jag klankar inte ner på vanliga, hederliga jurister.
Ni är jätteduktiga:)
Men har man pluggat i mer än fyra år så kan man lika gärna studera lite till
och bli advokat, lixxx.
Dock känner jag att rättsliga grejer inte riktigt är min grej.
Så jag håller mig till ekonomin.
Det är ju bara tre år jag behöver stå ut där och när jag är färdig
kan jag i stort sett jobba med whatever.
Fatta sicken freedom!!!!!!:D:D:D
Förövrigt vill jag partaja.
Fredagens galej var ju fan inte kul, slagsmål o glåpord.
Inte kul, inte kul.
Men jag ska försöka att inte festa förrän den 29 december.
Det är ju inte så jättelångt om man tänker efter.
Bara 25 dagar.......
Man ba jag vill också shotta härligheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida