10

Hemskt mycket hej alltså!
2012 har börjat och nu äre bara ynka 1 0  dagar tills
bläck förevigt är inpräntad i min hud.
Eller förevigt, tills mina hälar bestämmer sig för att ömsa skinn.
Så vad tycker lilla Melinda om 2012 hitills då?
Hatar små tattarbarn som inte kan hålla sina fingrar i styr och tar saker.
Men anmälan är gjord och ifall tusse batong vill ha namn kommer jag gladeligen
ge han dom.
Och människorna i fråga ska vara glada att jag endast har gjort en
anmälan och inget mer.
Annars så slutade första dagen på 2012 i glädjetårar.
Vissa mannsikor borde icke ta till saxen.
Men han är söt ändå.
Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida