F*ck

E det konstigt att människor hatar polisen?
Naaaah.
Nästa gång tar jag rätten i egna hände för i grishuset händer ju ingenting.
Var förresten där igår och skulle fixa leg.
Vill ju supa skallen i bitar på fredag liksom:)
Bara 3 dagar kvar, huu.
I alla fall fick vänta i två väääldigt långa timmar.
Tur att man hade sällskap av mamma o donkey men still.
Och på tal om ingenting så har jag skavsår.
På hälen.
Där jag ska tatuera mig.
KUL LIV.
Nu ska jag slingra mig ur en situation som jag egentligen
inte vill slingra mig ur.
Men psyket skulle rämna om det skedde, så vi lägger locket på.
Fred.

Ahahah scampi.
O bastarderna tog mitt solkort.
Fudge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida