Faen

2a skoldagen avklarad, tjiho!:D
Kan ju lugnt säga att matte inte är kul, och liksom..
Räta linjens ekvation, come on?
Nää inte min kopp te..
Iaf nu är jag hemma, ska snart möta ut den lilla brodern och
traska iväg till Ica.
Sockerhaltiga drycker skall inhandlas:D:D
Mums.
Förövrigt så satsar jag på utgång i helgen.
Men jag verkar ha en senil far som inte sätter in pengar åt mig, så
antar att jag får ringa ett samtal till hufvudstaden.
Det var allt för mig, ha de!!!!
Melinda langar fjortispose!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida