I'd be in trouble if you left me now.... NAT

Måndag!
Imorn har jag skola igen, yay:D
Nää men det är relativt tjill, hellre det än att typ svabba på däck.
Skulle la frysa ihjäl.
Sitter just nu och förargas över hur fult mitt hår är.
Men vågar inte färga det, då jag är en mupp(:))
Fattar inte vad jag är rädd för.
Eller jo, att se ut som ett emo. Men vafan, med lite solpuder
borde jag komma ifrån alla Manson-groupies.
Eller han kanske inte är emo?
Öm i sängen är han iaf, det har jag läst!
Jag skulle ju kunna sola, då mina leverfläckar inte innehåller cancerino.
Men asså, det kostar. Visserligen ska jag få pengar av padre,
har kanske redan fått dom vem vet.
Men ändock. Svetta upp pengarna.
Känns inte helt rätt.
Äh, får dränka mig i kastanjevatten istället.
Synes!:D:D:D:D:D
Ba för att jag har Yogi bear på magen.
Lagom stolt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida