Mayhem

Ny månad, nya utmaningar.
Största utmaningen hitills har varit att gå runt och se ut såhär:
Ja, idag såg jag ut som Draco Malfoy, alternativt hans pappa Lucius (ellervahannuheter)!
Men hey, det är ju halloweentider och jag har ju inte gått på nåt partaj, så jag
får liva upp vardagen lite.
Hatar förresten att befinna mig ute bland folk med nyblekt hår.
Finns inget fulare....
Men idag hade jag inge val, jag måste ju till skolan fast jag ser ut som Draco.
Aja, imorn är jag ledig YAY:D:D:D:D
Vill gå ut, vill inte gå ut, vill gå ut osv.
Har absolut nada pengar, så borde inte. Men det är roligt att vara full.
Yeye nu ska jag fila naglarna mina, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida