mekuba

Egentligen har jag inget intressant att komma med.
Iofs är hela min person intressant men ändå..
Det står still i hjärnkontoret helt enkelt.
Imorgon har jag skola:D:D:D
Dock är den slut snart och då kan jag tjilla med livet hemma
på giddeberg.
Har fått en uppenbarelse förresten, skitkul jag vet!!!!!!!
Men det är inte så kul att vara full längre.
Är detta första steget i min utveckling från fjortis till mogen människa?!:O
Jag tror tamefan det.
Tjiho:)
Nu får ni inte tro att jag ska bli nykteriskt, nej nej.
Men det finns ju roligare nöjen än att supa sig full på 3,5or.
Fast jag blir faktiskt full på 13procentigt vin.
Så jag är ju lite över fjortisarna.
Jaja, förövrigt så letar jag febrilt efter eget boende i sthlm.
Jag vill verkligen inte bo här längre.
Asså visst, man har sin familj och sina vänner här.
Men nee jag vill bo i en stad där det inte går rykten om att jag knullat
min kompis rester eller tvärtom.
Ingen vet ens vem jag är i denna stad så hur kan det spridas rykten.
Fattarinteeeeeee.
JAJAJAJA, nu ska jag drömma om en goo solning!!!!
Jag är blå som en smurfdjävel i huvvvvvet.
Dock bara på bild.
Ouuff jag är såå unik, one of a kind och allt det där
som ****ludrerna tror sig vara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida