Purple haze biatch

I somras bestämde jag mig för att färga håret i en ovanlig färg.
Självklart fattade jag, redan då, att folk skulle glo o fråga osv.
Men inte fan trodde jag att varenda människa skulle reagera.
Ja lite överdrivet, men varannan människa då.
Speciellt inte i Västerås.
Visserligen är denna stad en liten håla, men vi har ju emosar?
Iaf, jag bryr mig inte om folk kollar det är vad jag själv skulle ha gjort
om jag såg nån med en annorlunda hårfärg.
Det jag inte orkar med är att folk glor som om dom käkat blängsylta.
Kolla lite försynt tack.
Det är föga attraktivt när ögonen håller på att åka ur sina hålor.
Bara ett förslag:)
Sen finner jag det ytterst roligt när folk säger till mig att jag har lila hår.
Man ba: näää seriöst? Det visste jag inte.
Yeye. Jag är nöjd med mitt hår iaf, o kommer troligtvis
inte färga det i någon annan hårfärg inom en snar framtid.
Och jag får väl vänja mig vid att folk stirrar, det tar ju fokus från det jag kallar
ansikte:)
I'm here, I'm purple.
Get used to it, fuckfaces:D:D:D
Oerhört smickrande bild, yaaa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida