Arjan och Dikako

Ibland önskar jag att jag hade ett liv som bestod av
mer än Oprah och fruarna på Wisteria Lane.
Då skulle min blogg skjuta i höjden och jag skulle bli nya Kissie över en natt!
Inte för att någon eftersträvar att bli Kissie, men ändå.
Näääe men asså nu börjar mitt sommarlov bli lite väl långdraget.
Visserligen slutar det om cirkus två veckor, men vem fan vill plugga matte???
Inte jag:D
Sen vill jag att min fot ska bli normal igen och att pengarna ska börja flöda.
Men men, jag är ju fortfarande snygg sååå..;)
Nu ska jag skriva brev till hyresvärdar, låter kul va?
Nej, men behövligt.
Zöta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida