Because I'm scum tihi

Min fot dödar min själ!
Det var ju meningen att jag skulle bli lite halvt berusad idag,
men med en fot som inte kan bete sig så får jag njuta av fredagskvällen hemma.
Förhoppningsvis blir det utgång nästa vecka istället.
Får väl ringa farbror doktorn annars, så får hen helt enkelt skära av mig fossingen!
Men har ingen lust att ringa dit i tid och otid.
Är ju snart stammis där, det är ju kul!:)
Fixade mig en liten läkartid idag faktiskt.
Tycker det är lite drygt att jag måste vänta typ tre veckor innan jag får träffa nån.
JAG VILL HA ETT KLISTERMÄRKE NU!!!:(
Nej men ska kolla upp mina leverfläckar, då dom har förökat sig.
Tycker förövrigt att det är lite lustigt (ja, jag är en gammal tant)
att jag söker för mina leverfläckar som ser lite halvdana ut.
Sen måste jag vänta på att få gå till läkaren i tre veckor och hos läkaren ska
jag inte ens kolla mina leverfläckar utan få en remiss till hudkliniken, där dom
ska kolla mina levisar. Man ba tänk så har man hudcancer och måste vänta
i en månad på att få reda på det?!
Gud bevare mig väl.
Nu har jag iofs inte cancer, min familj är bara väldigt leverfläckig.
Men känns bra att kolla upp dom ändå.
Och härmed avslutar jag min bibel, dags för vit choklad!:D
Man ba, jag liker att förstöra min mamas bilder! (Stavfelet är med flit)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida