I'm a 90's bitch, thank yoooou!

Torsdag...
Kvällen närmar sig med stormsteg, voy.
Då blir det att gå ut med extrakilona och se ifall man kan
dumpa av dom här och där.
Dock lär dom snarare få sällis eftersom jag leker rar tant och bakar.
Och imorgon är det fredag...
Visserligen kommer jag inte förtära alkohol förrän typ new years eve,
men jag lär väl rensa godishyllan på ICA.
Gratis är gott, som man säger!!!:)
Förövrigt så har jag lekt härligt vuxen den här veckan.
Igår lunchade jag med en gammal classmate, även kallad Gennifer.
Och idag agerade jag lunchsällskap åt min mor.
Vilken ypperlig människa att luncha med jag måste vara:)
På tal om ingenting så drömmer jag om Tomorrowland.
Känslan, musiken, folket AAAAAAAAAAh♥
EheHEhehE
Old picccc på en mörkhårig skönhet, e-e-e-e-eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida