Jag vet att jag fuckade allt, men snälla förlåt

Dag 2 på min hektiska vecka.
Jisses, jag behöver sova!!!
Jag har iaf inte cancer, bara fula leverfläckar.
Men tant Doktorn tyckte att dom borde få sitta kvar och jag håller med tant.
Ärr i form av vita prickar är inte attraktivt.
Inte för att jag är attraktiv annars, men man behöver inte förvärra det lixx:D
Idag var första dagen på min never ending-skolgång.
Känns fint:)
Är yngst i klassen, men äh. Med mina 178 cm över havet
kan jag lätt kliva på folk om dom försöker sätta sig på mig:@
På väg från skolan såg jag mitt kära X.
Man ba finns det ett bra sätt att reagera på?
Jag såg väl ut som en efterbliven alkoholist.
Vinglade över gatan med öppen mun.
Men till mitt försvar har jag inte sett pojkstackarn sen nyår.
Tror dock inte han kände igen mig (TACK GUD, Big up).
Och om han gjorde det är han nog ytterst glad att det är slut mellan oss två.
Men varför reagerar man som en fjortis som fått syn på Bieber?
Det finns nog inga känslor längre.
Men men, bara några månader tills jag slipper springa ihop med X hit och dit.
Förresten är det för tidigt att börja planera nyår nu?
För mitt är i stort sett färdigplanerat, om allt går som på räls!
Nu ska jag käka:D
Gullbulle som tyckte hon var snyggare än hon egentligen är. Med
egensydd tröja dessutom.
Vilken höjdare jag är/var:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida