Man ba

 
 
 
Det absolut bästa med denna stad är människorna.
Alla är helt otroligt fula.
Och ja, jag är en bitterfitta men det blir så när man inga vänner har
och sitter hemma.
Och jag säger inte att jag ser bra ut, jag är en solid 5a.
Men iaf, alla målar upp värsta perfekta bilden när dom snackar om sitt liv.
Man ba nej.
Var ärliga, seriöst.
Inga är lika bra kompisar som dom framstår på facebook, bloggar, toalettväggar.
Den perfekta killen är egentligen lite halvful och luktar skumt, men han vill
ju köra in den i mig så låt gå!
Vad vulgär och hatisk jag är.
Men är så trött på denna ytliga värld!!:D
Och sen verkar alla tro att om man använder lite roliga smeknamn på
sin BFF så kommer alla ba: ååh en sån kompis vill jag också ha!!!
Oh my good va jag vill ha ********'s liv.
Niet.
Visst skulle jag gärna ha en nära vän, men inte fan skulle jag hålla på och fjanta
 
mig och få det att framstå som att vi är Kling och Klang i ur och skur.
Vi lever inte i en fiktiv värld, vi lever i verkligheten.
Tack för mig!
Den bittra punanin:)
Gå och göm dig Melinda, gå och göm dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida