Shalom

Kan vara en av dom fulaste bilderna i världshistorien, men jag saknar tiden
då denna bild togs.
Visst levde man destruktivt och gjorde det ena med det tredje
som man inte borde ha gjort. Och egentligen hade jag knappt kul.
Men ändå var det kul. Man behövde typ inte bry sig, för man skulle ändå
till nåt sunkigt ställe där alla såg mer döda ut än levande.
Man kunde bli klappkanon, utan att man brydde sig.
Om jag skulle bli stupfull på krogen skulle jag för det första bli utkastad av en
näspetande vakt och sen vakna upp med världens ångest.
Dessutom var allt så självklart. Jag åkte till råby och sen drog vi nånstans.
Man behövde knappt smsa, för alla visste vad vi skulle göra fredag/lördag.
Nu har jag inte ens kontakt med två av dom tre jag umgicks med. Och den
tredje träffar jag max en gång i månaden.
Sjukt hur allt förändras.

Iaf, idag är det fredag och det verkar som om alla ska på typ fest.
Alla utom jag:( *cut cut cut*
Nej men är inte inbjuden nånstans och jag är nästan ingen partykrossare.
Så istället ska jag till far min och umgås med mina syskon.
Ska iväg om en timme och har ytterst lite kläder på mig, oopsi pinigt:$
Har dessutom inte packat och är osminkad.
Så jag antar att jag ska sysselsätta mig med det, innan det är dags att bege sig!
Tjolahopp:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida