JKYMF

Gosh, gosh, gosh.
Kroppen värker men hjärtat ler.
HAHA poeten i mig blomstrar för fullt.
Dock var väl meningen sann även om den var ful, men whatevaaa'.
Har svinont i kroppen idag, går sämre än sämst.
Men jag är söt ändå.
Hade iaf en vild fredagsnatt, hade glömt att Pluto kunde vara nice.
Men antar att det kräver rätt folk man går dit med!!
Dock sviker mitt minne mig lite halvt, början av kvällen är ganska bortsuddad
men skitsamma. Jag var perfekt aspackad.
Och det enda jag ångrar är att jag kladdade lite för mycket på pojkspolingarna.
Och att jag berättade för alla hur söta dom var.
Men vissa förtjänade väl lite kärlek och jag är en rar tös som ger bort kärlek
i utbyte mot en klunk öl.
Stolt groggluder!!!:)
Kvällen slutade med lite obehagligheter (om det är ett ord vet jag ej)
men jag traskade hem efter att ha slingrat mig ur femtioelva efterfester, som
jag från början styrde upp, och somnade
med ett leende på läpparna och en katt vid fötterna.
Kan vara den snyggaste vimmelbilden någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida