varför har jag ingen fästman när det finns dom som har två? Varför får jag aldrig rosor och varför ska det vara så?

 Goder afton kära bloggizZar!!!:*
Klockan slår snart sex (en sanning med modifikation dock)
och det är återigen dags att svida om till
något snyggare, sexigare och obekvämare än en overall.
Men jag sörjer inte, ack nej.
För ikväll är kvällen då jag intar pluto med buller och bång!!!:)
Nej, men ikväll blir det fest!:D
Skall inom några minuter befinna mig under det vattenfall ni vanliga
människor kalla dusch och tvätta bort dagens skamligheter.
Sen borde jag väl göra något med mitt hår.
Vattenkammat är inte min kopp te, även om jag rockar det;););)
Efter allt fixande och trixande blir det att bälga i sig alkoholhaltiga drycker i
glada vänners lag. Man kan även kalla dessa vänner
Antonia och Fanny, om jag ska vara formell.
Känner mig förövrigt som en gammal herre när jag sitter och diktar ner
mitt liv på pränt. Men det blir väl så med åren:)
I alla fall så hoppas jag på en hejdundrande fredag.
Kulturnatten blev ju något av en besvikelse, horror-väder och nyktert.
Men man ska inte hänga läpp.
Jag ber om ursäkt för det lätt psykotiska utseende fritiof har, men
 tror inte hon vill att hennes riktiga min på denna bild ska komma fram.
Och som den goda vän jag är låter jag henne vara anonym.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida