16 april

Jag skulle precis skriva att jag är på bra humör idag.
Vad tror ni händer?
Jo, jag smackar i min häl i stolen. Man ba aj!!
Tårarna rinner, men jag är glad ändå.
Ska snart dra till ica och köpa en sallad eftersom ingen vill laga mat åt mig idag :(
Sen ska jag tillbaks hem, käka mellanmål och plugga.
Operation viktnedgång började i helgen, så nu ska jag ner mellan 5 o 10 kilo typ.
Våran våg har slutat fungera så vet inte vad jag väger riktigt.
Och jag vet, vikten är inte viktig enligt att hyperhälsosamma freaks men för
mig spelar den roll.
Jag vill inte bli en blobb.
Sola måste jag också göra idag. För om jag inte lyckas gå ner i vikt så vägrar
jag vara en blek blobb.
Där går gränsen mister!!
Har förövrigt träningsvärken from hell. Jag är lika otränad som jagvetinte.
Men i alla fall!
I helgen blir det party!!:D
Var nykter i helgen, duktig.
Första gången på typ två månader.
I have a problem, me know. Men dansa är kul men jag föredrar att supa:D
Detvetdu.
Är bjuden på födelsedagskalas nästa vecka också, o sen äre valborg, o så fyller
rara Emmiz år snart o då jävlar blir fekke.
Så min nästa nyktra helg blir typ i slutet av maj.
Jaaa, det lät ju hälsosamt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida