23 april

Woop, en vecka kvar till Valborg!!!:)
I vanliga fall hade jag varit peppad redan nu, men nu nah not so much.
Främst för att jag har inga planer, men det kommer!
Jag har bestämt mig för att vara positiv eller iaf försöka ahi.
Nee, men man kommer fan inte långt på att gräva ner sig i alla miserabla tankar.
Så nu är jag happyhappyhippo!!!!!
Funderar på att låsa upp bloggen inom en snar framtid, nästan en månad sen
den vart låst.
Jag vill främst låsa upp den för att se vad jag har skrivit, för duktig som jag är har jag glömt mitt lösen.
Och visst kan jag kolla i arkivet, men vem orkar sånt?
Iaf, idag har jag en tjilldag. Borde kanske plugga lite, men gör det imorn istället.
Kom på att jag måste köpa present till två när pengarna rullar in.
Varför måste folk fylla år?!
Det är bara ett onödigt ont, iaf för mig :(
Sola måste jag också göra när pengarna kommer.
Snart en hel vecka sen jag solade sist. Och ja, jag är blind för min egen bränna.
Och min mamma hatar mig för att jag solar.
Men om man inte vill vara blek så finns det la inte så mycket att göra.
Jaja, peace!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida