Ack, döden är en faslig björn

Hoolaaaa!
Sitter och lyssnar på nationalteatern och leker lite härligt vänster sådär
en regnig torsdagseftermiddag :)
Gjorde ett jävligt dåligt val idag.
Gå och sola i spöregn är la inte gött.
Sitter med pissvått hår i en härlig halvbackslick, supersnyggt :D:D:D
Nääää, men blev liiiite brunare.
Så istället för att va lika vit som en isbjörn, som jag var i början av året, så
har jag nu samma nyans som gingers.
Tur att mitt fasliga ansikte tar bort fokus från le bodi.
Så, fredag imorn och terassöppning. TAgGTAGGTaGG. Eller?
Hoppas det har slutat regna då iaf, annars lär man se ut som en tvättbjörn redan i kön.
Och inte lär man kunna haffa då inte :(
Och då finns det ju liksom ingen mening med att gå ut, tycker jag.
För vad ska man annars göra på krogen?
Dansa och ha kul med sina vänner?
Fuck no.
Eller?
Jag känner att jag blir jobbigare för varje inlägg jag skriver.
Men kan ju inte sluta nu. Firar ju tre år i sommar med bloggizen.
Mitt längsta förhållande, nu och för evigt.
Patetisk Melinda.
Eljest så går projekt/operation/mission vad fan jag nu vill kalla det åt pipsvängen.
Främst för att vågen inte funkar. Jag vill inte köpe batteri (aw Emils papi).
Och sen är det p00pväder. Jag vet, jag skriver som en lowlifer på mellanstadiet.
Men ursäkta mig för att mitt intellekt suger.
Grinig barnrumpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida