Äre nu man ska tagga ellä?

 Min hjärna är mayhem och jag hatar den.
Idag ska jag ut, vilken bra idé. Eller? Jag tyckte det lät finemang
för sisådär en vecka sen. Nu ba ööööö va?
Duscha, smörja in kroppen (som är gigantisk, yes jag är en amazon. Come at me), fixa
håret (kaoos), sminka sig ( horror, för att uttrycka sig milt), hitta
fina kläder (funkar aldrig), bli full (det enda roliga med min to do-list)!
Så nu kör vi. Eller ah typ, kan inte börja förrän jag har handlat, vilket kommer ske vid fem o'clock.
Så jag glor på tv så länge och väntar med spänning på att mina
ögon ska bli fyrkantiga. Sen när klockan slår fem
får jag väl ta tag i den där förbannade listan.
Hur som haver. Ikväll ska jag ut med tre alternativt fyra rara flickor.
Förfekke på stan, sen terassöppning. Känns inte nice att va ute en hel kväll i detta väder.
Men det har funkat förut, så varför banga?
bra kvalle, min näsa ser ut som monkiki. det är inte sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida