Bildlöstmendetgöringetföringenkommerläsadettapåettbratag

Typ en vecka sen kryssningen idag.
Har fortfarande stoor ångest, men inte så mycket att göra åt saken.
Gjort är gjort och jag får la skylla på alkoholen.
Den gör mig till ett monster och jag fuckar ur.
Eller nee så hemskt är det inte, men den sinnesstämning jag befann mig i
då var kanske inte den optimala för att blanda med alkohol.
Men man lär sig av sina misstag!
Och jag mår bättre nu än jag gjorde då, så det går framåt:D:D:D
Förhoppningsvis klarar jag mig utan några större missöden nästa gång jag går ut.
I helgen var det ju sådär...
Jag vet att jag skulle ha alkoholförbud i två veckor efter kryssningen.
Det tog tre dar innan jag drack igen, woopsi!
Äh, i helgen är jag nykter vad som än händer.
Och helgen efter är jag onykter vad som än händer.
Då ska jag även åka hem och inte vakna upp på landet.
Fy fan.
Ska även sluta snacka på fyllan och ska bara prata med Emma hädanefter.
HAHAH :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida