Liar, liar pants on fire. Ouch

Idag blir det bildlöst för min mobiz vägrar samarbeta :(
Men jag kan iaf lyssna på Kenta Kofot så man får la va glad för det lilla vaa!
Hur som haver, idag var jag uppe mycket tidigt. Drog ner till stan strax innan
dom öppnade för att hänga på låset. Ahi mupp.
Nee men BikBok hade 50% på allt så då måste man ju låta pengarna flöda eller har jag fel?
Dock lät jag dom inte flöda överdrivet mycket, kanske typ 200 o det är la inte mycket.
Sen drog jag och solade, mycket niz.
Dock var mitt favoritsolarium trasigt och dom andra Chili var upptagna så fick ta ett sämre solarium.
Eller ah, enligt mig äre sämre för det är krångligare och man har ingen klocka.
Ska sola imorn också sen är det färdigsolat för veckan!
Nu börjar jag väl bli helt okej brun.
Skulle vilja testa M2 men vågar inte.
Skulle inte orka må illa och ha värsta huvudvärken i typ en vecka.
Mamma skulle dessutom flippa för att jag skulle få tusen leverfläckar.
Så jag nöjer mig med bara solarium! Jag blir väl brunare för varje gång, jag kan bara inte se
det antar jag.
Jaja asintressant att läsa om min icke existerande brunhet eller hur?!
Nu ska jag leka hälsosam och träna och sen iväg till ica maxi med mamsen om ett tag.
Sen dra vidare till Burger King för att dra ner på min hälsosamhet (?) haha.
Idag ska jag införskaffa mig ett batteri till vågen, har bara gått en vecka sen jag började
prata om det liksom.
Så antar att projekt fit sätts igång på allvar nästa vecka.
Wish me luck!
Okej, jag ljög. Twice :( Det blev inte bildlöst och jag ska kolla på Lejonkungen och inte träna.
I'm sori :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida