Peppen kickar in!!

 Fredag idag och ska snart börja fixa mig!.
Sitter just nu och dansar mellanöstern inspirerad dans till Medina.
Är lite chockad över att jag är singel faktiskt.
Idag har jag varit en flicka och köpt en klänning, man ba gayyyyyyyy?!
Nee men måste täcka valkisarna i sommar så då behöver man en långklänning.
Köpte blekning också, så nu blire blondietimes :D:D:D:D
Känner mig lite full redan fast jag inte druckit en droppe sen i fredags, men antar
att mitt undermedvetna är taggad till max.
Ikväll slår vi på stort, skaffat vip och grejer.
Vet dock inte vad det innebär, fattig bonddräng som jag är, men antar
att vi får leka viktiga och glida förbi kön.
Suck it.
Nee men nu ska jag ta och fila naglarna. Så chillpill på alla tråkmasar som stannar
inne ikväll.
Nu kör vi ey fullt ös medvetslös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida